Kansanlähetys on yksi Suomen evankelis-luterilaisen kirkon seitsemästä lähetysjärjestöstä. Meidät tunnetaan vahvasta raamatunopetuksesta, rakkaudesta lähetystyöhön sekä hyvästä yhteistyöstä paikallisseurakuntien kanssa. Kansanlähetyksen palveluksessa on 105 työntekijää, joista noin puolet toimii ulkomailla.

 

Haemme nyt henkilöstöyksikköömme HR-assistenttia. Olisitko se sinä?
  • Sinulla on positiivinen ja iloinen asenne ja tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
  • Haluat olla mukana kehittämässä upean työntekijäjoukon tiimihenkeä ja työhyvinvointia muiden HR-toimijoidemme kanssa.
  • Olet reipas, motivoitunut ja valmis sitoutumaan Kansanlähetyksen arvoihin.

 

Toimenkuvaasi kuuluvat palkka- ja henkilöstöhallinnon yleiset tehtävät ja muun muassa työhyvinvoinnin kehittäminen, yhteydenpito palkanlaskentaan, henkilöstöhallinnon dokumenttien ylläpito sekä esimiesten avustaminen rekrytoinneissa.

Odotamme sinulta aiempaa työkokemusta palkka- ja henkilöstöhallinnon tehtävistä sekä alalle soveltuvaa koulutusta (esim. tradenomi). Toivottavaa on myös työehtosopimusten soveltamisen hallinta sekä keskeisen lainsäädännön kuten työaika-, vuosiloma- ja työsopimuslain tuntemus.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja siinä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa. Palkkaus määräytyy kristillisten järjestöjen TES:n vaativuustason 3 mukaisesti. Työsuhde alkaa 1.2.2022 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja: henkilöstöpäällikkö Piritta Pinta, puh. 044 5505821, piritta.pinta@sekl.fi

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 30.11.2021 mennessä sähköpostitse: rekry@sekl.fi

Share This